Akár félmillió forintot is elkérhet egy posztért Hosszú Katinka

Ország

Elképesztő összegeket kaphatnak a sztárok egy-egy szponzorált Intagram-posztért.

A világ egyik legsikeresebb sportolója, Cristiano Ronaldo egyetlen szponzorált képért 385 millió forintnak megfelelő összeget kap. A Blikk kíváncsi volt, mennyit zsebelhetnek be a mi sportolóink a reklámbejegyzéseikért.

A lapnak egy hazai marketingcég vezetője elmagyarázta, hogy azt, hogy mennyit ér egy hirdetési kampány az Instagramon, leginkább az adott híresség követésszáma határozza meg, illetve hogy mennyi embert ér el a sportoló bejegyzése. De emellett persze az is fontos, hogy a két fél miben állapodik meg, mert lehet akár csak egy posztra is szerződni. A szakember szerint azonban a több bejegyzésből álló kampányok sikeresebbek.

Ha több poszt születik ugyanarról a termékről, a sportoló neve sokkal inkább eggyé válik vele. A háromszoros olimpiai bajnok Hosszú Katinka jó példa rá, hiszen sikeres úszó és hiteles ember. Egy bejegyzésért akár félmillió forintot is elkérhet

– mondta Szabados Gábor, aki szerint ezek a bejegyzések azért lehetnek eredményesek, mert nem annyira direktek, mint például az internetes portálokon feltűnő bannerek. A követők hitelesnek ítélnek meg egy olyan terméket, amit az általuk kedvelt sportoló reklámoz, neki elhiszik, hogy az általa hirdetett márka valóban jó.

Hosszú Katinka több terméket, márkát is képvisel Instagramján, láthattuk már például az egyik izzadásgátló márkát reklámozni, de gépjármű flottakezelő céget is. Tőle csak két népszerűbb magyar sportoló lehet: Dzsudzsák Balázsnak 1 005 289 követője, Tóth Attilának 492 751 követője van Instagramon. Hosszú Katinkának 413 588.