A Forbes kiadta a húsz legértékesebb magyar influenszer listáját, az első helyen a TheVR áll.
A TheVR, a 2013-ban Komzsik János és Fábián István által alkotott páros ma már profi díszletekkel berendezett debreceni stúdióban vesz fel különböző tartalmakat – írja az Index. A TheVR jelenleg nyolc csatornával és több mint hárommillió feliratkozóval rendelkezik, 2021-es árbevételük 108 millió forint volt, 38 milliós profittal zártak akkor, a tavalyi évük pedig úgy vélik, még ennél is jobban sikerült.
A második helyen Pamkutya végzett, az a testvérpár, akik korábbi zenés paródiáikat utazós videókra cserélték. A képzeletbeli dobogó alsó fokára az extravagáns stílusú Whisperton állhat fel, akinek TikTok-os tartalmai elképesztő eléréseket generálnak.
Az influenszereket a lap szakemberek segítségével négy kategóriában értékelte: a követőbázisuk, a kedveltségük, az aktivitásuk, valamint a tartalmi igényességük, profizmusuk alapján.
A Forbes 20-as listája ezek tükrében így alakult, ők jelenleg a legértékesebb magyar influenszerek:
- TheVR
- Pamkutya
- Whisperton
- Abosi Barna
- Nessaj
- JustVidman
- Körcsönyei Polla
- Forstner Csenge
- Viszkok Fruzsi
- Csecse Attila
- Papp Inez Hilda
- Kempf Zozó
- Verebélyi Vivi és Nagy Norbi
- LadySzomjas
- Nasz Dániel
- Nagy Benedek
- Cresser
- Unfield
- Radics Péter
- Dancsó Péter