A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelt a reggeli órákban. A hibát mostanra elhárították – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség az MTI-vel hétfőn.
Hozzátették, hogy a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.
A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.
Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.
Frissítve: 2025. 07. 17. 11:38
Azt írták: a hétvégi meghibásodást elhárították, valamennyi elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadás nélkül működik.
Korábbi tájékoztatásuk szerint a hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött és az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érintette, emiatt a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás hétfő reggel még országosan szünetelt.
A Digitális Magyarország Ügynökség a közleményében megköszönte az ügyfelek türelmét.
(MTI)
Fotó: MTI/Kovács Tamás