kormányablak okmányiroda

Újra zavartalan az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás a kormányablakokban (Frissítve)

Helyi hírek

A hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött. Az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érinti, emiatt július 14-én, hétfőn a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás országosan szünetelt a reggeli órákban. A hibát mostanra elhárították – közölte a Digitális Magyarország Ügynökség az MTI-vel hétfőn.

Hozzátették, hogy a kormányablakok az időpontfoglalással rendelkező ügyfelekkel új időpontot egyeztetnek.

A hiba elhárításán a közlemény szerint folyamatosan dolgoznak, a fejleményekről tájékoztatják a nyilvánosságot. Az okozott kellemetlenségekért a DMÜ a közleményben elnézést kért.

Jelezték azt is, hogy a DÁP, az Ügyfélkapu+, illetve az egyéb kormányzati portálokon elérhető elektronikus ügyintézési szolgáltatások működése helyreállt.

Frissítve: 2025. 07. 17. 11:38 

Azt írták: a hétvégi meghibásodást elhárították, valamennyi elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadás nélkül működik.

Korábbi tájékoztatásuk szerint a hétvégén történt hardvermeghibásodás következtében számos elektronikus közigazgatási szolgáltatás fennakadásokkal működött és az eset a kormányablakos ügyfélkiszolgálás során használt rendszereket is érintette, emiatt a kormányablakokban az okmányokkal és járművekkel kapcsolatos ügyfélkiszolgálás hétfő reggel még országosan szünetelt.

A Digitális Magyarország Ügynökség a közleményében megköszönte az ügyfelek türelmét.

(MTI)

Fotó: MTI/Kovács Tamás